Wednesday, June 4, 2008

merdeka!!! eh, tarik balik mana leh merdeka dah.rilek dlu.imtihan(xm) mmg dah abis ,tp ingat natijah(keputusan) tu yg merdeka.menang atau gugur di medan jihad (imtihan).
setelah berempas pulas selama hampir sebulan.otak aku dah hampir cair semua.abis diperahnya.kalau perah kain tu lebih lg aku kot.maklumlah imtihan kan medan ujian.emmmmm..... kami yang kuliah lughah (b.arab) kat zakazik niii memang selalu abis awal,taklah macam kuliah (course) lain.so bleh la nak kata merdeka dlu.hehehe.... nak gak kalimah (perkataan) merdekaaaa.hari aku ingat nak kcau orang lain yg masih dlam imtihan.bukan nak buat jahat,tp boring skit.
bab sembang pasai boring niii,teringat plak aku apa yek nak buat pas xm niiiii...takkan nak tido jer.hahahah.aku perlu terus refresh balik enam juzuk alquran kat kepala aku ni.dah la aritu 'blur' skit.
nak sembang pasai peksa,malulah skit nak cakap.dahla persediaan macam 'ujung tanduk' kata org.sok ada yang kurang jelas, maunya aku goreng sampai hangus...takut plak dengar camni.

No comments: